9.6 60668 reviews
Zoeken naar...
0,00 0
Winkelwagen
    Verzendkosten Gratis
    Totaal incl. BTW 0,00
    Naar winkelwagen Direct afrekenen
    Zoeken naar product of merk
    Klantenservice

    Neem gerust contact op, wij helpen u graag Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 8.30 uur bereikbaar
    03 808 12 88
    Klantenservice is vandaag niet bereikbaar

    Stappenplan voor ruilen & retourneren

    Ruilen:

    Wij vragen u de volgende stappen te nemen bij het ruilen van (een deel van) uw bestelling

    • Neem contact met ons op voor een DPD retour label. Hiermee kunt u uw bestelling gratis afgeven bij een van de DPD Parcelshops
    • Geef op het retourformulier aan, welk artikel u terug wilt sturen en welk artikel u hiervoor in de plaats wilt ontvangen (naam, kleur en productcode)
    • Stuur het product, indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, onbeschadigd retour. Mocht het product toch beschadigd zijn, dan zullen wij deze terug nemen, de schade aan het product zal bij de consument in rekening worden gebracht.
    • Plak de linkerhelft van uw e-label op het pakket. De rechter helft is uw bewijs van afgifte (neem deze mee naar de DPD parcelshop)
    • Vind hier uw dichtsbijzijnde DPD parcelshop https://www.dpd.com/be/parcelshops/show
    • Wanneer wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, maken wij voor u een ruiling aan, u ontvangt hiervan een e-mail.
    • Mocht het vervangende artikel goedkoper zijn, dan storten wij het verschil binnen 1-3 werkdagen aan u terug, via hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. Mocht het vervangende artikel duurder zijn, dan ontvangt u van ons een email waarin de betaalinstructies vermeld staan.

    Retourneren

    Wij vragen u de volgende stappen te nemen bij het retour sturen van (een deel van) uw bestelling

    • Neem contact met ons op voor een DPD retour label. Hiermee kunt u uw bestelling gratis afgeven bij een van de DPD Parcelshops
    • Geef op het retourformulier aan, welk artikel u terug wilt sturen
    • Stuur het product, indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, onbeschadigd retour. Mocht het product toch beschadigd zijn, dan zullen wij deze terug nemen, de schade aan het product zal bij de consument in rekening worden gebracht.
    • Plak de linkerhelft van uw e-label op het pakket. De rechter helft is uw bewijs van afgifte (neem deze mee naar de DPD parcelshop)
    • Vind hier uw dichtsbijzijnde DPD parcelshop https://www.dpd.com/be/parcelshops/shop
    • Wanneer wij uw artikel retour hebben ontvangen, bevestigen wij u dit per email. Uw betalingsverplichting komt hiermee te vervallen.
    • Heeft u uw bestelling vooraf met MrCash, Creditcard of PayPal betaald en is er door de retournering van uw bestelling een tegoed ontstaan, dan storten wij dit binnen 1-3 werkdagen doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug.
    • Wij wachten met de terugbetaling tot wij het artikel hebben ontvangen of wanneer u aan kunt tonen dat u het artikel aan ons heeft geretourneerd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u  betaald heeft.

    Uw retourzending aan ons is gratis wanneer u gebruik maakt van ons DPD e-label. Indien u gebruik maakt van een andere verzender dan DPD om uw product te retourneren, dan zijn de kosten hiervan voor rekening van de consument.

    Terug naar klantenservice

    Onze klantenservice is geopend van Ma. t/m Vr. van 8.30 - 22.00 en op Za. van 09.00 - 17.00

    Neem gerust contact op, wij helpen u graag Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 8.30 uur bereikbaar