9.6 63885 reviews
Zoeken naar...
0,00 0
Winkelwagen
    Verzendkosten Gratis
    Totaal incl. BTW 0,00
    Naar winkelwagen Direct afrekenen
    Zoeken naar product of merk
    Klantenservice

    Neem gerust contact op, wij helpen je graag Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 8.30 uur bereikbaar
    03 808 12 88
    Klantenservice is vandaag niet bereikbaar

    Stappenplan voor ruilen & retourneren

    Ruilen:

    Wij vragen je de volgende stappen te nemen bij het ruilen van (een deel van) je bestelling

    • Neem contact met ons op voor een DPD retour label. Hiermee kun je je bestelling gratis afgeven bij een van de DPD Parcelshops
    • Geef op het retourformulier aan, welk artikel je terug wilt sturen en welk artikel je hiervoor in de plaats wilt ontvangen (naam, kleur en productcode)
    • Stuur het product, indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, onbeschadigd retour. Mocht het product toch beschadigd zijn, dan zullen wij deze terug nemen, de schade aan het product zal bij de consument in rekening worden gebracht.
    • Plak de linkerhelft van je e-label op het pakket. De rechter helft is je bewijs van afgifte (neem deze mee naar de DPD parcelshop)
    • Vind hier je dichtsbijzijnde DPD parcelshop https://www.dpd.com/be/parcelshops/show
    • Wanneer wij je geretourneerde artikel hebben ontvangen, maken wij een ruiling aan, je ontvangt hiervan een e-mail.
    • Mocht het vervangende artikel goedkoper zijn, dan storten wij het verschil binnen 1-3 werkdagen aan je terug, via hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald heeft. Mocht het vervangende artikel duurder zijn, dan ontvang je van ons een email waarin de betaalinstructies vermeld staan.

    Retourneren

    Wij vragen je de volgende stappen te nemen bij het retour sturen van (een deel van) je bestelling

    • Neem contact met ons op voor een DPD retour label. Hiermee kun je je bestelling gratis afgeven bij een van de DPD Parcelshops
    • Geef op het retourformulier aan, welk artikel je terug wilt sturen
    • Stuur het product, indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, onbeschadigd retour. Mocht het product toch beschadigd zijn, dan zullen wij deze terug nemen, de schade aan het product zal bij de consument in rekening worden gebracht.
    • Plak de linkerhelft van je e-label op het pakket. De rechter helft is je bewijs van afgifte (neem deze mee naar de DPD parcelshop)
    • Vind hier je dichtsbijzijnde DPD parcelshop https://www.dpd.com/be/parcelshops/shop
    • Wanneer wij je artikel retour hebben ontvangen, bevestigen wij je dit per email. Uw betalingsverplichting komt hiermee te vervallen.
    • Heb je je bestelling vooraf met MrCash, Creditcard of PayPal betaald en is er door de retournering van je bestelling een tegoed ontstaan, dan storten wij dit binnen 1-3 werkdagen doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug.
    • Wij wachten met de terugbetaling tot wij het artikel hebben ontvangen of wanneer je aan kunt tonen dat je het artikel aan ons heeft geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt.

    Je retourzending aan ons is gratis wanneer je gebruik maakt van ons DPD e-label. Indien je gebruik maakt van een andere verzender dan DPD om je product te retourneren, dan zijn de kosten hiervan voor rekening van de consument.

    Terug naar klantenservice

    Onze klantenservice is geopend van Ma. t/m Vr. van 8.30 - 22.00 en op Za. van 09.00 - 17.00

    Neem gerust contact op, wij helpen je graag Onze klantenservice is op werkdagen vanaf 8.30 uur bereikbaar