Retourneren
- Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden. Hierna heb je nog 14 dagen de tijd om het product aan ons terug te sturen
- Retourneren van bestellingen uit Nederland is gratis via DHL. Dit geldt alleen wanneer je gebruik maakt van onze online retourportal voor het aanmelden van je retour. Na aanmelding ontvang je per e-mail een QR-code. Deze QR-code kun je laten scannen bij een DHL punt voor het gratis retour sturen. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening
- Voor het retourneren van bestellingen uit België wordt een bijdrage in de verzendkosten gevraagd van 2,95 per pakket als je kiest voor DHL, hiervoor dien je gebruik te maken van onze online retour portal. De bijdrage kan direct online voldaan worden bij het aanmelden van je retour, Het retourlabel wordt na betaling per e-mail aan je opgestuurd. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de volledige retourkosten voor eigen rekening
- Alle producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie.
- Gaat een artikel kapot, ook dan helpen wij je. (Zie onze pagina over garantie)
Kan ik alle artikelen retour sturen?
In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen en hygiëne artikelen, zoals drinkbekers & drinkflessen), zolang je alles indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en onbeschadigd behoudt.
Dit betekent het volgende:
- Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking zitten,
- Zorg ervoor dat alle labeltjes aan het product blijven zitten
- Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
- Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
- Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen
- Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
Retour online aanmelden
Wil jij een product retourneren? Dat kan! Via onderstaande link kun je eenvoudig en snel je retour aanmelden:
Heb je meerdere pakketten om terug te sturen, maak dan meerdere retourlabels aan via bovenstaande button.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?
Helaas is het ruilen van een artikel niet mogelijk.
Krijg ik altijd het volledige aankoopbedrag terug?
In principe bijna altijd. Het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van het product. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Je mag een koffer bijvoorbeeld gerust uit de verpakking halen en bekijken, het is niet de bedoeling dat je er eerst mee op vakantie gaat en de koffer vervolgens aan ons terugstuurt.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aantoond dat je deze aan ons hebt opgestuurd.
Ons retouradres:
Travelbags
Korte Spruit 25
7773 NP Hardenberg
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Je kunt het formulier hier downloaden