Klachten

Heb je een klacht? Dan lossen we deze graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder. 

Hoe kun je een klacht indienen?
Is je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je deze schriftelijk indienen door een brief te sturen onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

Travelbags
Afdeling klachten 
Korte Spruit 25
7773 NP Hardenberg

of stuur een e-mail naar: [email protected]

Zodra wij je brief of e-mail hebben ontvangen, sturen wij je een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie ontvang je binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht door de klantenservice.

Je kunt je klacht ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillen Commissie Thuiswinkel. Ook kun je terecht bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR)