Alle bestellingen in Nederland en België worden gratis bezorgd vanaf 39,- Is je bestelling lager dan 39,- dan brengen wij 2,95 verzendkosten in rekening.
Klantendienst
Veelgestelde vragen
Maandag t/m vrijdag en zondag*
Bestel je op maandag tot en met vrijdag of zondag voor 22:59 uur, dan wordt je pakket nog dezelfde dag door ons verzonden en aangeboden bij DHL. 96% van al deze pakketten worden de volgende dag bezorgd bij onze klanten in Nederland. Helaas komt het soms voor dat een pakket vertraagd bij DHL. Wij kunnen daarom geen 100% garantie geven voor levering van je pakket op de volgende (werk)dag.
Zaterdag*
Bestel je op zaterdag voor 23:59 uur dan wordt je pakket op zondag door ons verzonden en aangeboden bij DHL. 96% van deze pakketten worden op maandag bij onze klanten bezorgd in Nederland. Helaas komt het soms voor dat een pakket vertraagd bij DHL. Wij kunnen daarom geen 100% garantie kunnen geven dat je pakket op maandag wordt geleverd.
België:
In Belgie hanteren wij een levertijd van 1-2 werkdagen
Onze levertijden kunnen op feestdagen afwijken. Uiteraard wordt dit weergegevn op de website. Bij ieder product boven de winkelwagen button wordt de levertijd weergegeven.
Zodra wij je pakket aanbieden bij DHL ontvang je van ons een e-mail met een track & trace code om je zending online te volgen. Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen is je pakket nog niet door ons verzonden.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je track & code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je je pakket nog niet ontvangen, maar wel een e-mail met een verzendbevestiging? Dan kun je de volgende dingen doen:
1. Bekijk de track & trace code van je pakket
Je vindt de track & trace code in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of of er iets gewijzigd is in het tijdvak van de levering of dat de bezorgdag is opgeschoven.
2. Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. Controleer je mail
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd, de bezorger heeft het pakket afgeleverd bij een DHL afhaalpunt of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.
Kom je er met deze tips niet uit?
Wacht dan nog heel even af, misschien is je pakket vertraagd. Er is een grote kans dat je je pakket alsnog de volgende dag in huis hebt. Heb je het pakket na 3 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Jazeker kan dat. Tijdens het bestellen kun je kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij één van 4000+ DHL ophaalpunten in Nederand en 2500+ ophaalpunten in België. Zodra je van ons de verzendbevestiging hebt ontvangen is de besteling de volgende werkdag af te halen bij het door jouw gekozen DHL punt. Houd de track & trace in de gaten voor het tijdstip van afleveren en de openingstijden van het DHL punt.
DHL levert op werkdagen tussen 11:00 en 21:00 en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00. Het is dus mogelijk dat uw pakket in de avond wordt geleverd. Hier worden geen extra kosten voor in rekening gebracht.
Waarschijnlijk bestaat je bestelling uit meerdere pakketten, wacht daarom nog even. Waarschijnlijk is één van je pakketten vertraagd.
Bekijk je track & trace codes:
In de verzendbevestiging vind je de track & trace code(s) van je bestelling. Bekijk de status van je track & trace code op de website of in de app van DHL.
Heb je de bestelling na 3 dagen nog niet volledig ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice
Dat is vervelend, maar dat gaan we uiteraard oplossen. Stuur ons een e-mail op [email protected] en lat ons weten dat je een beschadigd proudct hebt ontvangen. Als je ook een foto toe kunt voegen en je ordernummer gaan we meteen voor je aan de slag. Onze klantenservice komt zo spoedig mogelijk met een reactie op je e-mail. In de meeste gevallen kun je het product gratis aan ons terug sturen en zorgen wij dat het bedrag aan je wordt terug betaald.